لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
وقتی در لیگ قهرمانانیم ، جوان می‌شوم!

وقتی در لیگ قهرمانانیم ، جوان می‌شوم!

کاپیتان یوونتوس جانلوییجی بوفون برای بازی رفت نیمه‌نهایی در موناکو پر از اشتیاق است. او در کنفرانس خبری‌ پیش از دیدارش گفت:

 

احترام برای سفید و سرخ‌ها

 

اگر یوونتوس و موناکو به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسیده‌اند، به این خاطر است که هر دو لایقش بوده‌اند. ما هر دو کیفیت و شخصیت فوق العاده‌ای داریم. شاید ما در این سطح تجربه‌ی بالاتری داشته باشیم، اما موناکو سرشار از اشتیاق است و نوعی رویکرد سبک‌بار دارد که می‌تواند به خوبی کمکشان کند. ما می‌دانیم آنها چقدر حمله قوی هستند و این تنها به خاطر حضور امباپه نیست. آنها یک مربی عالی به نام لئوناردو ژاردیم دارند و من برای کل تیم احترام زیادی قائلم.

 

تفاوت قضیه با 2015

 

ما دو سال پیش با موناکو دیدار کردیم. شاید آن موقع فشار کمتری رویمان بود چون به چیزی رسیده بودیم که کمتر کسی فکر می‌کرد قادر به انجام آن هستیم. حالا عبور از این مانع برایمان به مثابه‌ی یک قدم بالاتر است که طبعا در سفری که از مدت‌ها پیش در آن قدم گذاشتیم، مسیری که در آن اعتماد‌ به نفس زیادی برای رقابت در این سطح پیدا کردیم. در سال 2015، موناکو تیم دفاعی‌تری بود، اما حالا خیلی متمایل به توسعه شدند و دیدن بازی‌شان لذت بخش است.

 

جادوی لیگ قهرمانان

 

برای من، لیگ قهرمان چیزی است که مرا پر اشتیاق می‌کند، نه اضطراب. وقتی در این رقابت‌ها هستم زندگی ورق تازه‌ای زده می‌شود ، چه قهرمان شوم و چه نه جوان می‌شوم. در نهایت اینکه، وقتی ذهنیتی واقعا رقابتی داشته باشید، سنی که در شناسنامه‌تان نوشته شده، مطلقا معنایی ندارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: